###
Misją pozycjonowania jak i innych działań marketingowych jest dotarcie z swoją ofertą do nowych klientów. A zatem czy pozycjonowanie spełnia swoje zadanie, tak jak np. reklama telewizyjna czy również radiowa – oczywiście, że tak. Pozycjonowanie ma szereg zalet a dotarcie do nowych kontrahentów to tylko jedna z nich. Ale jak możemy dzięki pozycjonowaniu zwiększyć liczbę naszych kontrahentów. Rozwiązania są dwa.
Pozycjonowanie indywidualnej strony internetowej. No jest chyba to przeważnie wybierany rodzaj pozycjonowania stron w który inwestuje już w całości dość znaczna rzesza dużych a dosłownie niedużych firm. Dla małych firm jest to o tyle dobre, że pozycjonowanie jest tanie dzięki czemu nie powinniśmy narażać się na wielką dziurę w budżecie.
Drugim sposobem jest pozycjonowanie pozytywnych opinii o naszej firmie w sieci. To, że użytkownik trafi na naszą stronę nie gwarantuje nam, że ten klient zakupi nasz produkt. Czy także skorzysta z naszej oferty. Pozycjonowanie opinii czy tak zwany SEO PR umożliwia niezdecydowanym użytkownikom upewnić się co do rzetelności naszego przedsiębiorstwa. Jak to można dział. Klient początkowa trafia na naszą stronę – nie może się zdecydować lub także boi się, że dana firma jest nierzetelna. Postanawia zatem odkryć opinie w sieci na konkretny temat. Jako, że pozycjonowanie pozytywnych opinii zapewni nam przychylność klienta. Mamy zwiększone szanse, że zdecyduje się na wybór naszego produktu.
Wybór adekwatnej firmy zajmującej się pozycjonowaniem jest trudną decyzja ponieważ podjęcie działań przez firmę z zewnątrz wiąże się z podjęciem decyzji o zawarciu umowy – warto dobrze przejżeć oferowane usługi SEO. W zdecydowanej większości przypadków jest to jeden rok a niekiedy nawet 3 dla tego powinniśmy odpowiednie przemyśleć opinie o danej firmie jak również sprawdzić ich podejście do samego klienta. Poszukiwania adekwatnej firmy tak jak i każdego produktu musisz rozpocząć od odpowiedzenia naszych znajomych i skorzystaniu z ich rad. Jednak nie trzeba im ślepo ufać wielu ludzi może nie zdawać sobie sprawy, że słowa zaproponowane przez agencje SEO są nieefektywne dla tego jeżeli to możliwe powinnaś przeprowadzić dokładną analizę takich słów kluczowych. To właśnie po samych tyko słowach priorytetowych możemy wykluczyć firmy, które pozycjonowanie świadczą w nieodpowiedni sposób. Jak tego dokonać?
Na sam początek warto przyjrzeć się dokładniej liczbie wyszukiwań generowanych przez dane słowa kluczowe. Następnie trzeba sprawdzić jakie progi stosuje dane firma. Powinieneś zwrócić na to wyjątkową uwagę ponieważ wiele firm wykorzystuje niskie progi przez co będziecie zmuszeni zapłacić podobne kwoty za pozycje TOP 10 jak również TOP 1 przy czym liczba użytkowników odwiedzających waszą stronę będzie znaczącą niższa.