· Możliwość komentowania Pozycjonowanie jako reklama internetowa została wyłączona · Categories: Bez kategorii

Na szkoleniach z internetowego marketingu bardzo kilka miejsca poświęca się procesowi pozycjonowania stron www. Nic dziwnego, ponieważ w opinii wielu specjalistów z tej branży to właśnie ten proces uchodzi za najbardziej skuteczny, jeśli chodzi o internetową reklamę. Skuteczność ta udokumentowana jest setkami tysięcy przykładów pozycjonowania stron www na konkretne frazy kluczowe. Daje to o wiele lepsze efekty niż reklama ogólna, która kierowana jest do wszystkich użytkowników Internetu – nawet tych niezainteresowanych konkretną ofertą.

Omawiając skuteczność tej metody warto na starcie mieć świadomość tego, czym jest to całe pozycjonowanie i na czym ono polega. W telegraficznym skrócie można opisać je jako funkcjonowania, których zadaniem jest zamieszczenie danej strony www na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania pod konkretne frazy kluczowe. Dzięki temu i wyznaczeniu konkretnych, wybranych słów kluczowych, na witrynę w większości wchodzą jedynie ludzie internauci, którzy są zainteresowani oferowaną przez nią tematyką. Pozycjonowanie daje możliwość więc w pewnym stopniu na targetowanie grup odbiorców. Takiej sposobności nie daje współcześnie niemal żadna inna reklama internetowa (ma możliwość z wyjątkiem mailingu), co znaczy ogromną marketingową przewagę dla pozycjonowania. Skonkretyzowana grupa odbiorców to bowiem praktycznie gwarancja tego, że zyski z takiej strony będą się non stop zwiększać. Pozycjonując stronę www posiadamy szansę większych uposażeń, znacznie powiększamy rentowność swojego interesu, a przy okazji stajemy się częścią internetowej społeczności webmasterskiej.
Autorem artykułu jest PageSEO.

Comments closed.